Bravo: Končíme. Jsou časopisy přežitek?

Bravo: Končíme. Jsou časopisy přežitek?

Legendární čtrnáctideník Bravo v Čechách vychází od roku 1991, dnes se však již jeho tištěná forma nevyplácí, píše Mediaguru.cz. Po čtvrt století tak končí druhý nejčtenější časopis pro děti a mládež v České republice.

V roce 2010 se časopisu prodalo 62 tisíc kusů, v pololetí roku 2015 to však bylo pouhých 16 tisíc kusů. Svědčí to o tom, že tištěná média současnou generaci příliš netáhnou.

Jsou časopisy a noviny rekvizitou z minulosti, nebo mají i dnes svůj význam? Co myslíš? Napiš nám v komentářích svůj názor!

A pokud tě baví listovat starými knihami a procházet zaprášené šuplíky s věcmi po prarodičích, mrkni na tento web na kterém jsou přístupné, v digitální formě, vydaná čísla kdysi populárních časopisů. Najdeš tam spoustu zajímavého čtení na dlouhé zimní večery.Mrkající


Napište svůj názor

Psát reakce smí pouze registrovaní uživatelé. Pokud jste zaregistrováni musíte se přihlásit.

Souhlas s cookies

Používáme pouze "funkční" cookies nutné pro provoz webu.

Více o GDPR.